marți, 6 iulie 2010

Reslessness


Si uite asa intri intr'un dureros abis al nelinistii, lovindu-te amintiri si regrete...si...
Uneori cu totii ne-am dorit sa fugim,sa fim singuri,doar cu persoana noastra...
Mi-as dori sa plec,as vrea sa stau...as vrea un inceput nou nu as vrea....mi-e frica dar nu imi e...asa se manifesta o stare de neliniste.
Am 2 saptamani de insomnii,nu imi pot explica motivul pentru care nu pot adormi,probabil e faptul ca nu m-am obisnuit inca sa dorm singura,poate pentru ca simt nevoia unei soapte dulci la ureche,si 2 brate calde sa ma curpinda pe toata perioada somnului...sa fie langa mine cand imi e frica,si sa ma trezeasca din cele mai cumplite cosmaruri...Acum imi doresc sa fiu trezita din acest cosmar,vreau soare....vreau sa nu imi fie frica...Vreau sa am puterea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu