marți, 4 ianuarie 2011

Forever And Ever!

A inceput si noul an,iar eu in speranta unei vieti dfierite voi lupta pana nu voi mai avea putere avand curajul sa infrunt orice! Nu ma voi mai ascunde de propriile probleme, nu voi mai renunta , nu voi mai fugi!! Atunci cand te resemnezi si crezi ca totul e pierdut...Atunci destinul lucreaza cum stie el mai bine. Sa fie oare adevarat? Sau doar sa fie o fericire prematura? Nu conteaza....voi trai clipa ca si cum nu a existat vreodata un trecut cu esecuri si gresli , si ma voi consola cu speranta zilei de maine. Anul acesta mi-am propus sa rad mai mult, sa iubesc intens, sa nu ma cert cu nimeni( lucru reusit si in ultimele luni) si desigur voi invata mai mult....sper...sa reusesc.dar totul e sa vrei nimnic nu este imposibil. Simt in suflet muzica ce-mi canta in surdina si nu ma pot gandi decat la un singur motiv al existentei mele de zi cu zi , si a motivatiei de a trece prin orice! Cum a inceput? Amuzant....un banal orgoliu feminin si o stupida dorinta de a obtine ceva...cum s-a terminat? Groaznic....Am gresit enorm am ranit si am fost rea...Intorsatura situatiei si mana destinului m-a facut sa realizez ca am facut o greseala enorma , si ca acel orgoliu si dorinta de a obtine , a crescut o dragoste-n interiorul sufletului meu. Nu am putut realiza niciodata lucrurile astea decat....cum spun uneori unii "prea tarziu".....asa am crezut ca e prea tarziu. Mi-am facut o promisiune fata de mine ca nu voi mai gresi si voi lupta din rasputeri sa ma revansez fata de cei ce i-am"tradat" dar ii iubesc....si uite asha am avut parte de cele mai frumoase clipe,de ajun....de anul nou si nu in ultimul rand azi!:x Ma simt fericita ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu