joi, 26 mai 2011

Pentru colegi....Pentru ca...Va iubesc


Cine simte ca au trecut toti acesti patru ani?....Ieri eram cu totii in salile de examen, imi amintesc ca eram cu Blonda, nu voi uita in veci ce crize facea ca se lovise ^_^.Ei ideea este ca...in ciuda faptului ca in tot acest timp desi am fost o persoana absenta, m-am atasat enorm de foarte multi dintre voi, defapt...de toti, exceptiile le stiti desigur nu vreau sa dau un nume, nu-mi doresc sa primesc priviri rele de la oameni nesemnificativi. Incep cu al meu scump coleg de banca, care din clasa a9-a a reusit sa faca mare haz, si spun cu inima pe suflet ca ash mai vrea un asha coleg exceptional cum e el, grijuliu,saritor si atent. Defapt toti ati fost atenti...Justin,Jo,Elias,Edi,Tibi,Oana,Iwana...doamne serios toti,mai putin exceptiile:)) Sunt fericita ca nu am fost un coelctiv cu certuri intre noi, sau daca erau erau minore.....un colectiv unit, a fost greu in primul an,ca ne luam amenzi pe banda fiind cei mai mici....Pot spune cu mandrie, ca am avut parte de niste oameni cu mult caracter in jurul meu, in decursul acestor ani! Tin prin aceasta cale, sa va multumesc...ENORM....pentru sprijinul "de la distanta"pe care mi l-ati oferit. Succes mult la bac, siiii...sa ne auzim cu bine dupa examene!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu