joi, 7 iulie 2011

Zilele cu Soare sunt Aproape


In momentul in care iti pierzi orice urma de speranta, atunci destinul nu ezista sa iti faca surprize....E foarte placut sa simti cum unii oameni te pot readuce la viata si sa-ti ofere zambete mereu. Am invatat ca nu trebuie sa am regrete, nu trebuie sa plang cand pierd ceva, mereu poti obtine inapoi orice....Desi uneori pierdem oameni si simtitim ca nu ii vom mai vedea/avea vreodata...avem surpriza de a descoperi ca ei ne indragesc chiar mai mult decat la inceput. Cu totii avem nevoie de cineva alaturi sa ne ofere un sprijin moral...pentru ca niciodata banii nu vor aduce fericirea....poti avea orice iti doresti dar....sa iti lipseasca afectiunea unui om....sa iti lipseasca acele lucruri marunte care...experienta vietii si "maturizarea" te fac sa gandesti ca ai puterea de a nu avea nevoie de ele. Ei am descoperit cu uimire, ca oricat de mult as fi incercat sa fug de mine, m-am regasit....si nu regret...vreau sa nu se mai termine, ma simt ca intr-un Roller-coaster de sentimente si trairi interne. E placut sa traiesti cu sentimentul ca esti un anumit tip de om, si sa....fii pus in fata oglinzii realitatii, loc in care vezi exact cum esti,ce simti si ce gandesti. Se spune ca doar lucrurile rele au contur....si pana mai ieri credeam cu tarie aceasta idee...dar acum nu....acum pot spune ca Simt ca inima-mi bate din nou, ma simt vie....lucrurile rele pot fi uitate cu usurinta,facand altele bune...si simt ca Zilele cu soare sunt Aproape..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu