luni, 8 august 2011

O dimineata urata cu o zi aparent rea... ajunge sa te ajute foarte mult in ordonarea gandurilor si-n rezolvarea starilor euforice...A existat o perioada de cateva luni bune....cand ma luptam sa fiu fericita....incercam sa am ceva....ce pierdusem de mult, am reusit intr-un final sa realizez si sa scap de o dragoste bolnava, o zona de confort, un pat captusit cu plus, un loc unde oamenii mor. Consolarea zilei de maine si bucuria zilei de azi m-a ajutat sa uit trecutul....sa am puterea sa-l transform intr-o buna experienta de viata, care ma va ajuta mult pe viitor. Refuz sa imi mai doresc sa traiesc si sa ma mai complac cum am facut-o pana acum, am atatia oameni buni langa mine....Dar ce e mai important si ce e mai special? Destinul lucreaza indiferent de circumstante, timp sau loc. Acum ca m-ai gasit si te-am gasit iubitule...nu vreau sa-mi mai dai drumul , nu vreau sa ma lasi si tu sa cad, nu cred ca mai am puterea sa mai am inca o infrangere. Nu mai pot lupta singura impotriva morilor de vant acum ca esti aici. Desi poate suna hilar in urechile tale... imi oferi puterea de a-mi tine capul sus, si de a simti ca pot face absolut tot ce am crezut vreodata ca nu voi reusi. Intr-un mod direct si indirect esti un medicament, ma vindeci...ma ajuti sa fiu EU cea dintotdeauna din nou, cea care rade si pentru care viata are culori vii. Vom alerga desculti prin ploaie nepasandu-ne de absolut nimic...ne vom bucura de prima ninsoare , de aroma cafelei din zori , nopti pierdute atingand stelele.... CU TINE....vreau sa ma bucur de primul dans al toamnei in care frunzele respecta cu strictete coregrafia vantului....primele cristale care cad din cerul gri-rosiatic....cu tine vreau sa ma bucur de viata, vreau sa descopar lucrurile marunte care...uitasem ca exista...cum ar fi ca cerul e superb cand soarele apune, sau...iarba e verde ....lucruri....care noi oamenii uitam cat de superbe sunt, uitam cat e de frumos sa fii fericit. Cu tine am garantia zilei de azi, si bucuria zilei de maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu