luni, 8 august 2011

Luciditate si Nebunie (Inger si Demon)

Abia daca imi mai pot auzi propria voce a sufletului de "rautatea" constientului. Ratiunea imi spune cat de imoral este sa faci anumite lucruri ...spiritul face cu totul si cu totul altceva. E grav sa simti ca esti unul din oamenii care sunt intre bine si rau....luciditate si nebunie...un Inger dar si un Demon. De ce contur au doar lucrurile rele? Si de ce intodeauna ce nu e intocmai corect, esti tentat sa o faci...fiecare particula a firii te indeamna sa gandesti....poate e bine ..de ce nu?
Asadar stau in aceasi camera a carui ecou al singuratatii e asurzitor si in dreapta umarului sta Ingerul iar in stanga Demonul ducand o lupta crunta cu personalitatea mea...se joaca cu mintea si sufletul meu....asa ajung sa devin un nebun....un NEBUN LUCID?...cat de bizar poate suna?
Sunt Nebuna pentru ca ador tot ce ma inconjoara,ma fascineaza tot ce e nou...imi pun speranta in orice....sper la ziua de maine ca va fi mai buna decat cea de azi...Sunt LUCIDA pentru ca stiu care este cruntra realitate si o neg cu nerusinare..ma mint,incerc sa motivez...gasesc mereu scuze pentru ceva rau....de ce?
Ma urasc ma urasc..pentru ca vocile din cap nu-mi dau pace, frica ma incolteste...realitatea ma sperie...vreau sa iubesc realitatea...ma doare faptul ca o accept si atat. Mi-e dor de mine...mi-e dor de inocenta mea...Demonul ma tot invaluie cu pacat. Imi lipseste enorm un zambet sincer lipsit de ganduri...imi lipseste partea aia a vietii numita "copilarie" ....imi lipseste tot...Aerul irespirabil al prezentului ma obliga sa-l suport...Imi vreau Universul meu lipsit de Pacat inapoi....Sper ca extremele se vor potoli in curand si vocile vor da pace sufletului
sa isi gaseasca linistea vitala. Vreau sa fiu apreciata/iubita pentru CEEA CE SUNT cu adevarat. Nu pot avea totul...nu vreau totul...Unde sunt oamenii pe care i-am iubit...? unde e sinceritatea din partea celor pe care-i iubesc? De ce in cele mai grele momente ale vietii am reusit sa impart zambete si celui mai mare dusman, luminand al sau chip....si in schimb primesc lovituri,minciuni si lacrimi grele...?
Dansez singura pe scena vietii dar coregrafia imi e gresita....

Un comentariu:

  1. prea bine ai spus...prea bine ai gandit...dar am un sfat pentru tine... capul sus priveste inainte si deschide ochii...ai sa iti gasesti coregrafia corecta si persoanele care te iubesc...ai sa dai demonii si dusmanii deoparte...trebuie doar sa crezi

    RăspundețiȘtergere