sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Ai simtit vreodat regrete?


Afundandu`ma in ganduri....imi permit sa am tupeul de a da putin timpul inapoi...Ma cunosc destul de bine si stiu ce`mi poate pielea,stiu ca sunt sincera dar stiu ca ma pot schimba brusc...o fi din cauza faptului ca orice fac,la un prim pas incep sa ma indoiesc de siguranta situatiei si sa regret ce am inceput? Ma cunosc ce-i drept imi stiu gesturile si nu ma mira nici unul, ma mira doar comfortul de a nu ma schimba, si nu-mi doresc nici o schimbare in viata mea momentan pentru ca...practic m-am simtit obligata la un moment dat sa ma schimb. O sa incep lejer...Ai aparut ca fluxul,si cum fluxul are si un reflux...ai disparut lasand plaja goala si pustie...nu ma intelege gresit...am trait clipe minunate,practic uitasem tot....dar, lipsa ta de incredere ma`mpinge intr`o imensa nesigurantza si lipsa de vointza...intr`un abis al regretelor,unde faci orice ca sa scapi de ele...prefer sa te consider un soare care in momentul apropierii toamnei ii dispare caldura, lasand frunzele(amintirile)sa cada si ploaia(lacrimile) sa nu se opreasca...urmate de o imensa raceala, care...te indeamna sa faci tot posibilul sa te reincalzesti...m-ai lasat singura...intr`un pat ...afara fiind o vreme parsiva...murdara,cazand mii de stropi de ploaie`n momentul plecarii tale...exprimand starea mea sufleteasca...in schimb nu regret alegerea actuala facuta...am caldura chiar daca e frig afara, am stabilitate psihica si ce e cel mai important...mereu aud"am incredere ca poti!"


-----Si vara cu noptile ei,
S-a dus,si campu-i vestjit
Te-am asteptat pe langa tei...Tu n-ai venit
-----Tarziu si toamna a plecat
Frunzisul tot e ravasit
Plangand pe drumuri ,te-am chemat...
Tu n-ai venit
----Iar maine,cu al iernii trist pustiu
De mine-atunci nu vei mai sti
Nu mai veni...e prea tarziu nu mai veni! signed...(Pin your Hope)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu