duminică, 24 ianuarie 2010

Zi cu soare dar friguroasa


Avand in vedere soarele bland si iubitor care-mi bate prin fereastra camerei mele,mangaindu-mi bland chipul palid si obosit facandu`ma sa`mi amintesc de unele dimieti tampite de vara:))...Comform obiceiului din fiecare dimineatza, mi-am facut cafea mi-am pregatit biscuitii mei preferati cu ciocolata si totodata putin dioxid de carbon in plamni nu strica:)) Lucrurile care nu le-am inteles niciodata DE CE?, nu exista nici o lege impotriva marlaniei? Mergi cu autobuzul, care desigur dimineata e ingrozitor de plin de batrani,pensionari care mai de care, ce considera ca au drepturi supreme in fata noastra, da ok...ii respectam cei care au obraz,ii intelegem ca vom fi si noi asa, dar ar trebui sa le faca special lor un mijloc de transport DOAR PENTRU PENSIONARi, ca deh...au liber...uneori te uiti si practic ramai tampit de ce pot scoate din gura, si se mai vorbeste dom-le ca...vezi noi suntem aia nesimtiti, noi suntem aia rai...dar uitandu-te putin perspectiva realizezi ca toti suntem la fel:). Strazile sunt pline de idioti care se cred mostenitorii lui Don Juan, folosind diverse apelative COOL pentru a agata o fata#-o...nici macar nu poti numi vocabular,amalganul de cuvinte pe care il folsoesc,nu are rost sa le spun, vreau sa consider acesta un blog decent:D...cobori din autobuz,mergi pe strada,imbraci o fusta...si mai auzi cate un aborigen d-asta "PIS!PIS!PIS!!" care cu siguranta are probleme cu vederea,am eu cumva fata de matza? zoofililor:))Sincer...M-am plictisit. De toti cei care se cred importanti, dar nu sunt. De toti ce care nu au altceva de facut decat sa-i atace pe ceilalti,care au o viata atat de monotona incat s-au plictisit de propriile lor chestii COOL si li se pare si mai COOL sa vorbesca alte persoane, DOAMNE! cata mediocritate:) NU inteleg de ce va mai ocupati timpul cu asa ceva cand sunt mult mai multe lucruri itneresante de facut:))...in loc sa stai sa furi id`uri de fete:)) mai bine intri si te uiti la ceva...total diferit de un clip nou de manele, poze cu gagici goale, mai bine faci altceva mai interesant si productiv pentru cultura ta cu yahoo`ul decat sa dai web altor persoane aratandu`le ceea ce oricum stie toata lumea:)) ca in momentul in care`ti lauzi barbatia astepti laude si din partea celorlalti pentru ca stim cu totii ca esti compelxat de marimea ei...Ce credeti? ca sunt mediocra? Ca sunt proasta? Ca sunt plagiatoare? Credeti ce vreti! ma doare-n partea dorsala a corpului, Si cum nu am, rezultat ca nu ma doare! Si nici nu mie frica de nimeni! Asa ca nu mai spuneti ca ma ascund, pentru ca nu o fac! Ceea ce am scris eu mai sus este rezultatul exasperarii pe care mi-au produs-o oanumite persoane in ultimele 2 saptamani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu