sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Ganduri de seara


Cand voi inchide ochii pentru totdeauna, tu sa-mi pecetluiesti buzele cu un sarut pentru a le incalzi, iar picioarele sa mi le acoperi cu petale albe de trandafiri si in par sa-mi prinzi trandafirul rosu al iubirii eterne ce va lumina chipul meu invaluit de tristetea mortii. Iar..., de vezi o lacrima ce se va scurge pe obrazul meu palid sa stii ca e de ramas bun. Si cand pamantul imi va acoperi trupul care cava tu l-ai atins, sa-ti amintesti ca te-am iubit dintotdeuna sincer si... acea iubire s-a stins, dar sa nu plangi, ca eu voi fi mereu cu tine, chiar daca doar numai in vise. Iar pe mormintul meu din florile ce mi le-ai adus sa scrii cuvantul: 'FERICIRE', ca am simtit-o datorita tie si sa nu uiti ca te-am iubit chiar daca nu mai sunt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu