sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Pentru ca o singura data faci 18!


In sfarsit....18ani...mare chestie,nu mi se pare nimic diferit fata de cum era. Nu imi pare rau decat de lucrurile care nu le-am facut pana acum, pentru ca oricat de grave ar fi fost ele, urmarile erau cu siguranta mai blande decat acum. Ziua nu cred ca putea incepe mai bine, sau mai prost decat cu un telefon si o prima urare pe data de 22. M-am simtit al naibii de oribil, tot atunci am aflat ca, prieteni nu-ti sunt toti, ci doar un numar mult mai redus de persoane fata de cei care Pretinzi ca iti sunt:X Iata-ma o "profitoare,tropitoare si fitzoasa" offf...e atat de dureros cand esti judecat gresit,dar la un momentat nu iti mai dai silintza practic sa le demonstrezi celor din jur contrariul. Asadar....mesajele de genul"IAR DE INTALNIT? nu am nici un gand sa iti tulbur alegerea pe care ai facut`o.lumea e mica cine stie cand si unde ne putem intalni,tu...(bla bla bla)"oricum continuarea mesajului e insignifianta, se transforma...in mesaje de genul.." Crezi knush,e posibil sa te mai vad o singura data? Maine plec si...nush daca am reusit sa iti fur o data un minut din viata...un altul iti mai cer.atat.nimic mai mult" as fi raspuns probabil tinand cont de faptul ca in minte`mi roiau mii de variante de raspuns, toate poate afirmative...dar lipsa de credit si...intoarcerea radicala a situatiei m-a facut sa ma pot stapani...azi spui te iubesc,maine intorci spatele, pentru ca asa e in viata....azi spui.."ti-ai batut joc..."maine te indoiesti de cele auzite si negi sa crezi adevarul...Asha a fost de cand lumea fiinta umana...citez din partea prietenei mele...si totodata afirm cele spuse ca..."Zonele de comfort sunt sicrie captusite cu plush, iar oamenii mor in sicriele captusite cu plush" iar eu probabil am ales sa raman intr`un astfel de sicriu, stiu si nu incetez sa sper faptul ca,intr`o buna zi cu siguranta ma voi desprinde de toate, dar...atat am nevoie...da increderea celor apropiati,si stiu ca avand putina incredere si rabdare din partea lor, rezultatele nu sunt dezamagitoare,ci din contra...multumitoare!:X.....



--Inchinzand aceasta IMENSA paranteza a subiectului...as vrea sa vorbesc putin de cadouri,nu am fost imense dar nici prea mici, inafara de o persoana...am primit...cred ca...aproximativ tot ce aveam nevoie si de ce ma pot folosi cu mare drag. so Happy B`day to me...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu